صدراصدرا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

صدرا نفس مامان و بابا

باز آمد بوی ماه مهر بوی بازیهای راه مدرسه

1392/7/3 18:47
نویسنده : شبنم
151 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا با شروع مدرسه ها برنامه روزانه زندگیمون تغییر کرده ساعت 6:20 صبح بیدار میشم غذا رو داخل آرام پز درست میکنم و ساعت 7 شما رو میبریم پیش مامان فریده.ظهر هم ساعت 1:30 میرسم خونه مامان جون. وقتی من میبینی میای پیشم وشیر میخوای حتی یه دقیقه هم تحمل نداری تا من لباسام دربیارم.خدا رو شکر گریه نمی کنی و از این که پیش مامان جون هستی خیالم راحت.چفدر زود یک سال گذشت سال پیش تو همچین روزایی حال هوامون یه جور دیگه بود خوشحال از اینکه یه فرد جدید داره وارد خانواده میشه پارسال از همون روز اول مرخصی گرفتم و برا خودمون خوش بودیم ، حالا بعد از حدود یه سال خوردن و خوابیدن و حقوق مفت گرفتن باید برم سر کلاس اونم مدرسه ابتدایی.من نزدیک دو سال از محیط ابتدایی دور بودم و حالا اصلا حوصله سر و کله زدن با بچه ها رو ندارم و تا بیوفتم رو غلتک یکم زمان میبره راست میگن که باید عاشق کار معلمی باشی ولی متاسفانه من عاشقش نیستم نه اینکه بچه ها رو دوست نداشته  نه اتفاقا خیلی دوسشون دارم و بچه ها هم عاشق معلم ورزش هستن ولی چه کنم معلمی شغل مورد علاقه من نیست.باز هم تمام سعی خودم میکنم که براشون کم نزارم و سعی میکنم حسابی زنگ ورزش بهشون خوش بگذره آخه طفلیا فقط 2 ساعت ورزش دارن و کل هفته رو منتظرن تا نوبت ورزش کلاسشون برسه؛ خصوصا کلاس اولیا که هر وقت من می بینن میگن خانم ما امروز ورزش داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و من در جوابشون باید بگم نه گلم هر روز هفته که ورزش ندارین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مثل هیچکس
13 مهر 92 8:06
درکتون میکنم یه مدت خونه که بودید دوباره روی غلتک افتادن سخت میشه اونم با داشتن یه کوچولوی ناز که تمام هواستون به اینه که کی زود برید خونه پیشش موفق باشید .
مثل هیچکس
16 مهر 92 0:06
عزیزم روز کودک مبارک ایشالا روز پزشک هم بهت تبریک بگیم .

ممنون گلم.به محمد جون هم تبریک بگین.شوهرم پزشک نیست دانشجوی دکتراست
مثل هیچکس
19 مهر 92 14:21
خاله شما چرا واسه روز کودک پست جدید نزاشتید ؟


وای هیچی نگو که اونقدر سرم شلوغ بود که اصلا حواسم نبود منم باید به کودکم روزش تبریک بگم.تازه صدرا 22 مهر دنیا اومده هنوز پست تولدش نزاشتم این هفته یکسره مشغول کار بودم از مدرسه گرفته تا رفتن به مشهد و عروسی
مامانی درسا
22 مهر 92 2:00
عزیز دل تولدت هزاران بار مبارک همیشه لبات خندون و دلت شاد باشه .... 120 ساله شی


ممنون درسا جونم تولد شما هم مبارک زیر سایه پدر مادر بزرگ شی گلم
لیلا مامان حانیه
22 مهر 92 12:32
سلام عزیزم تولدت مبارک
تو همزاد دختر منی

دخمل منم متولد 22 مهره
الهی زیر سایه پدر و مادر مهربونت 1000 ساله بشی خاله


ممنون الهی همه بچه ها زیر سایه مهربون پدر و مادر بزرگ بشن