صدراصدرا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

صدرا نفس مامان و بابا

چقدر زود گذشت

1393/7/18 17:16
نویسنده : شبنم
385 بازدید
اشتراک گذاری

الان که این مطلب مینویسم ۳ ساعتی هست که از بجنورد برگشتیم و شما بعد از اینکه خواب از چشمای من گرفتی،خوابیدی، داشتم مطالب قبلی وبت میخوندم و عکسات نگاه میکردم چقدر زود بزرگ شدی مامانی، چشم رو هم بزارم باید رخت دامادی تنت کنم، همیشه به بابایی میگم من برا صدرا زن نمیگرم برا خودم نگهش میدارمنیشخند.داریم به روز تولدت نزدیک میشیم امسال شاید مامان جون اختر و خاله تکتم نتونن بیان قوچان و باید تنها با شما،من،بابایی،عمو و مامان جون فریده جشن بگیریم از دو هفته پیش کادو روز تولدت خریدم یه دوچرخه،هرچند هنوز نمیتونی ازش استفاده کنی.

خندهنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی فاطمه
22 مهر 93 15:49
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه میلادش گلباران ایشالله تولد200سالگیشاجشن بگیرین عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانمااینماه عکس شام هم بزاری درصدجایزه گرفتنت بالا میره میدونم کدبانویت حرف نداره بیاتاازسلیقت بهره ببریم وسلیقه ی دوستان هم ببین امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati