صدراصدرا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

صدرا نفس مامان و بابا

آخیش پروژه با موفقیت تموم شد

1394/3/2 9:35
نویسنده : شبنم
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همین بگم و برم چون نمیخوام بیشتر از این در مورد این قضیه صحبت کنم فقط این بدون که تلان هیچ مشکلی با هم در زمینه جیش و پی پی نداریم هوراااااااااااااااا 

خیلی سخت مادر بودن یه مادر خوب بودن آخه سر این قضیه فهمیدم که خیلی بیشتر باید صبوری میکردم و از اینکه بعضی مواقع دعوات کردم خیلی ناراحتم نازنینم مامان و بابا رو ببخش اگه یه وقتایی باهات تندی کردن دوست داریم خیلی زیاد خیلی خیلی خیلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اعظم
24 تیر 94 16:42
سلام مامان صدرا خوبین؟ ببخشید مزاحم شدم راستش پسر من 8 ماهشه و وقتی وایمیسونمش بعضی وقتا پاشو میذاره زمین اما بیشتر وقتا پاهاشو بالا میگیره، داشتم تو اینترنت میگشتم دیدم شما 2سال پیش همین مشکلو تو نی نی سایت مطرح کردی و البته یکی از بچه ها گفته بود با کادرمانی حل میشه که این مسئله نگرانم کرد می خواستمم ببینم حالا که 2سال گدشته میشه بگین مشکل پسرتون چ جوری حل شد؟ خواهش می کنم تا جایی که می تونین جوابمو زود بدین می دونم گرفتار بچه هستین اما من هرروز میام به وبلاگتون سر می زنم تا ببینم جوابمو دادین یا نه باتشکر
اعظم
24 تیر 94 16:42
لطفا جوابمو همین جا زیر سوالم بدین سلام عزیزم ببخشید دیر جواب سوالتون دادم نگران نباش پسرم هیچ مشکلی برا راه رفتن نداره ۱ سال ۲ ماهگی راه رفت وقتی هم بزرگ تر شد قبل اینکه راه بره پاهاش کامل زمین میزاشت فقط حتما روزی ۲۰ دقیقه بزارین جلو آفتاب تا ویتامین دی بدنش تامین بشه البته من به دکترش گفته بودم و دکتر پاهاش نگاه کرد و همون موقع گفت مشکلی نداره حتی آزمایش داد تا ببینه کلسیم بدنش کم نباشه فقط بدن صدرا خیلی منعطف دکتش گفت بچه ی سفتی نیست راستم میگفت خیلی انعطاف داره