صدراصدرا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

صدرا نفس مامان و بابا

سال ۱۳۹۴

1394/1/14 22:35
نویسنده : شبنم
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقا صدرا شیطون سال جدید هم اومد و امروز روز جمعه است و مامان و بابا از فردا باید راهی مدرسه بشن۰ امسال سال تحویل رفتیم حرم امام رضا هر چند از بس شلوغ بود در های حرم بسته بودن و ما پشت در و داخل خیابان سال جدید آغاز کردیم نازنینم پروژه ای که با هم شروع کرده بودیم (پوشک گرفتن) همچنان ادامه دا ه و نمیدونم چرا افتادی تو دنده لج و اینقدر مامان اذیت میکنی خلاصه واقعا کم آوردم همه چیو بلدی ولی اینکه چرا بعد از انجام عمل به زبون میاری نه قبلش رو نمیدونم و موندم با این رفتارت چه کار کنم باهات حرف زدم،دعوات کردم،تشویقت کردم هر کاری بگی کردم ولی هر روز بدتر از دیروز وقتی باهات صحبت میکنم میگی باشه مامان جون قول قول میدم الانم که دارم تایپ کنم اومدی کنارم و در مورد جیش کردنت با خودت صحبت میکنی میگینه میگی:صدرا:تو شلوارم جیش نکردم.آدم خیالی:جیش نکردی؟ صدرا:نه جیش نکردم صدرا :من ناراحتم آآآآآآآآآآ(ادای گریه کردن در میاری)بگذریم مامانی دیروز سیزده به در رفتیم اطراف قوچان و شما بعد از مدت ها حسابی بهت خوش گذشت بعد از پیدا کردن جای مناسب برا اطراق بابایی و عمو رفتن مابقی وسایل از ماشین بیارن و شما هم دنبالشون رفتی وقتی صدات کردم و گفتم برگرد من اینجا تنهام گفتی تو بلو من بعدا پیدات میتونم کلی خندیدم و از دور نگات میکردم که دیدم صدام میکنی اول دوتا انگشتت میکردی تو دهنت و صدای صوت زدن در میاوردی و بعد میگفتی مامان نمیدونم تو اون چند لحظه چه جوری از بچه های اطراف صوت زدن یاد گرفته بودی شیطون ناقلا اگه جیش گفتنتم مثل صوت زدنت بود که من غصه نداشتم جیگرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)