صدراصدرا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

صدرا نفس مامان و بابا

گریه ها و جیغ های صدرا برا در در

1392/4/8 15:12
نویسنده : شبنم
146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر شیطونم

قرار فردا بریم بجنورد و دوشنبه میریم سمت شمال،خاله تکی از طرف اداره ویلا گرفته و میریم بابلسر. امیدوارم پسر خوبی باشی و مامانی رو اذیت نکنی و اینکه تغییر آب و هوا باعث نشه مریض بشی.راستی الان حدود 6 روز امپرازول بهت نمیدم خدا کنه خوب شده باشی

جدیدا تا میبینی من یا بابا لباس می پوشیم جیغ میکشی و گریه میکنی تا شما رو هم ببریم وقتی بابایی بغلت می کنه حسابی از اینکه میخوای بری در در ذوق می کنی. همین امروز چادر پوشیدم که برم حیاط لباسا رو پهن کنم کلی پشت سرم کریه کردی بابا شما رو آورد لب پنجره که من ببینی شاید آروم بشی ولی نشد برا همین اومدم خونه و بردمت حیاط و با هم سوار تاب شدیم و شما حسابی خوشت اومد حیف که نمی تونم تاب خودت داخل خونه وصل کنم برا همین به همین تاب حیاط بسنده می کنیم و هراز گاهی میریم تاب بازی.

دوست دارم اندازه یک کیلو خاک شیر،حالا بشین بشمر ببین چند تا دونه است.نیشخندماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)